1 Mart 2014 Cumartesi

Head & Shoulders Badem Yağlı Şampuan / Favori Şampuanım

Ayıcığım şampuanımı kucakladı :)))


Uzun zamandır head & shoulders kullanıyorum. Önceden taranması zor karışık saçlarım vardı taaa ki head shouldersla tanışana kadar. :) Denemek için almıştım ve saçlarıma çok iyi gelmişti! Bi daha da head shoulderstan vazgeçemedim. 

Uzun saçlarım olmasına rağmen duştan çıktığımda saçlarım taranmış gibi oluyor. Saçlarımı yumuşacık yapıyor güzel de kokuyor. Bence en iyisi Head & Shoulders!

Badem yağlısını yeni kullanmaya başladım saçlarımı uzattı gerçekten. Uzun zamandır uzamıyordu kalmıştı öyle saçlarım ama bu saçlarıma iyi geldi... 15 tatilde kullandım badem yağlısını saçlarımı fazlada düzleştirmedim duştan sonra örüyordum, uzaması ondanda kaynaklanabilir. :) Büyüğünü bulamadım küçük bi yerde okuyorum, küçük boyunu buldum badem yağlısının ve hemen aldım. 

Eee saçlarımı da koymazsam olmaz ama dimii ? :)
(Saçlarımı renk acıcıyla açtım, daha açık renk normalde ama güneşte açılıyor ışığa göre değişiyor. Burda koyu çıkmış.:) )

Bence herkes 1 şans vermeli Head&Shoulders'a. 

7 yorum :

  1. bu şampuan bende kepeklenmeyi arttırmıştı:(
    bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa üzüldümm. Benim Alma nedenim kepeklenmeydi onunla geçti ama saç tipine göre değişiyor sanırım. Geliyorum şimdi bloguna. :)

      Sil
  2. Ben de eskiden severek kullanırdım değiştirdim sonradan , Bu arada saçlarım çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de değiştirebilir miyim bilmiyorum. :)

      Sil
  3. Merhaba, ben de head&shoulders kullanıyorum ve çok memnunum. Senin de dediğin gibi saçları yumuşacık yapıyor ve kolay taranıyor ancak uzun zamandır kullandığım için sıkıldım biraz, şu an yeni bir şampuan arayışındayım. :)
    Benim bloğuma da beklerim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitkisel şampuan olarak tlt med şampuanı önerebilirim kuaförüm kullanıyor saçları çok bakımlı. :)

      Sil
  4. yağlı saçları yağlandırımı ince telli saçları :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli. :)

Tasarım Bayan B.S.