6 Mart 2014 Perşembe

Denediğim Parfüm Yorumlarım

En son elimde kalanlar bu kadar. :) 
Denedikçe yine yazıcam şu aralar denediklerimi yorumlamak istedim kısaca. 

İlk olarak söylemek istediğim şey, açık buğday tenliyim.
(kalıcılığı ve kokusunun güzelliği tenimizin renginede bağlı olduğu için bunu söylemek istedim.)


Avon City Rush Bayan Parfümü
(Kadınlar için mürdüm eriği kokuları, siyah yıldız çiçeğinin zarif dokunuşları ve odunsu notaların kremsi sıcaklığın birleşimi..)

Tam bir kış parfümü.
Sıktığımda kendimi bambaşka hissediyorum romantikleşiyorum diyebilirim. :) 
Ama kesinlikle yazın kullanılacak bir parfüm değil.
Kalıcılığına gelirsek kıyafetlerimde buram buram kokusu kalmıyor ama yine de kalıcılığı çokta düşük bi parfüm diyemem. İlk sıktığınızda tuhaf kokuyor yani ben ilk sıktığımda kokusunu pek beğenmedim ama 2-3 dakika geçince muhteşem oluyor. 
Ağır parfüm sevenlerin kesinlikle alması gereken bir parfüm.


Avon Little Black Dress Bayan Parfümü
(Oryantal-Vanilya-Misk 
Üst notalarında kayısı çiçeği ve hanımeli, alt notalarında ayçiçeği, gardenya ve ylang ylang bulunan misk ve sandal ağacının yumuşak dokunuşları ile hareketlenen, her zaman özel bir parfüm.)

Ve muhteşem bir parfüm daha. :)
Yazında kışında kullanılabilecek bir parfüm.
Ama benim tercihim soğuk havalar, sıcaklarda bu parfümü kullanacağımı sanmam.
Kalıcılığına gelirsek 3 şişe kullandım ve sürekli onu kullandığım için de olabilir kıyafetlerimde filan gayet kalıcıydı.
Askıya yaklaştığımda montumdan buram buram kokusu geliyordu. :)
Ben çok seviyorum bu parfümü sakin bi koku, beni de sakinleştiriyor. :)
Denenmesi gereken bi parfüm alsam mı diye düşünüyorsanız alın. :)


Avon Perceive Bayan Parfümü
(Tropikal çiçek kokuları)
Üst notalarında beyaz biber, sarı frezya ve gardenya bulunan etkileyici parfümün orta notalarında armut ve erik kokuları bulunmaktadır. Parfümün alt notalarını ise sandal ağacı, vanilya ve egzotik çiçekler tamamlamaktadır.)

Severek kullandığım ve bittiğinde her zaman yenisini alacağım bi parfüm. :)
Yaz-Kış kullanılacak bi parfüm. 
Kışında kullandım, yazında kullanacağım parfümü.
Gerçekten çok kalıcı. Yani ben de öyle.
Keskin bir koku, diğerlerine göre daha enerjik, burnunuzda kalacak bi koku.
Sakin kokularıda, keskin kokularıda seven biri olarak, bu parfümü de herkese tavsiye ederim.
Yazın enerjik olmanızı sağlayabilecek bi parfüm istiyorsanız size uygundur.


Oriflame Vip Night Bayan Parfümü
(Greyfurt, Yasemin ve Sandal ağacı notaları bu kokunun üç temel içeriğini oluşturmaktadır. Ayrıca çiçeksi portakal ağacı ailesi de bu kokunun notaları arasında yer almaktadır.)

Yaz-Kış kullanılacak bir parfüm.
Kalıcılığı orta derecede.
Kokusu diğerlerine göre farklı bi koku. Adını tam koyamadığım bir şeyler var parfümde anlayamadım. :)
Ben merak edip aldım, kadınsı bi koku.
Ağır da değil, hafifte değil. :)
Sakin-Keskin arası bi parfüm.
Yani hep ortada kalmış bana göre. :)) 
Ben sevdim, ama bi daha alır mıyım bilmiyorum.
İndirim filan olur uygun bulurum ya da kokusunu özlerim işte o zaman alabilirim.


Pien 050 Açık Parfüm
İlk kez açık parfüm kullanıyorum. Ağır ve tatlı bi koku. Çok sıktığınızda rahtasız edici olabiliyor.
Az sıksanızda zaten çok kalıcı. :) Parfümün adı Paris Hilton.


** Kışın kesin alacaklarım, City Rush(beni etkiliyor) , Little Black Dress(yumuşak sakin bi koku beni sakinleştiriyor) 

** Yazın kesin alacaklarım, Perceive(her zaman benimle olacak bi parfüm yaz-kış) :) Şimdilik sadece bu, denemeyede devam edeceğim.

** Parfümlerim şimdilik bu kadar. Ama denediğim avon ve oriflame'in bildiğim başka parfümleri de var. Eğer sormak istediğiniz parfümler varsa sorabilirsiniz. :)

8 yorum :

  1. Avon little black dress cok begendıgım bi koku .Blogumda ki mimi sende yaparsan cok sevinirim canım kaynaşmak tanısmak için başlatıldı zaten yakın arkadaslarının olmasına gerek yok begendgın blogları yazsan da olur boylece kaynasmıs olursunuz :)

    YanıtlaSil
  2. Tamam canım yazmaya çalışırım. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. city rush benimde kış parfümlerim arasında (:
    bloguma beklerim heraninpaylastiklari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel koku gerçekten. :) tamam bakıyorum bloguna :)

      Sil
  5. Eclat home nasil bir koku?

    YanıtlaSil
  6. Yorumunuz icin simdiden tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  7. http://avon.parfumler.gen.tr/
    burda dediğiniz ürünlerin kalıcılık ve farkedilirlik oylamalarına bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli. :)

Tasarım Bayan B.S.