26 Şubat 2014 Çarşamba

Ojesiz olmaz! :)

Merhabalar...

Siyah oje herkeste ayrı bi yere sahip olduğu gibi bende de öyle! :)
Tırnaklarım burda uzunmuş, şuan kısalar kırılıp duruyorlar. :(

Kırmızıyı ellerime çok yakıştırıyorum, saçlarımda açık renk olduğu için hoş duruyor diye düşünüyorum. :)

Bu rengide çok seviyorum. :)


Veeee pastel magic sand serisinden aldıklarım. :)
Burada da paylaşmıştım.

Beyazı zaten çok seviyorum bu serinin beyazını daha da çok sevdim! ♥
Bu arada ben pastel magic sand ojelerini çıkarırken çok zorlanmıyorum. Zorlananlarda varmış belirtmek istedim. :)

Ojesiz tırnak görmek istemiyorum aşırı alıştım... :) 
Tırnak bakımım için de yeni şeyler deniyorum işe yarayanları sizinle paylaşıcam.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli. :)

Tasarım Bayan B.S.