25 Temmuz 2014 Cuma

Yeni Dizilerden Favori Dizim / Kiraz Mevsimi Dizisi


Cuma akşamlarım artık bu diziyi yaşamakla geçiyor... :)
İzlemekle değil gerçektende yaşamakla geçiyor onlarla gülüyorum, onlarla sinirleniyorum, onlarla üzülüyorum... Aşırı sevdim ben bu diziyi hala izlemeyen varsa kesinlikle tavsiye ediyorum çok eğlenceli, aşkın her hali var için de özellikle de arayıpta bulamadığımız hayalimizde aşkın ta kendisi dizide var ve izledikçede o aşkı yaşıyorsuuz. ♥

Kiraz Mevsimi Bilgi,
" Hikayesine kiraz mevsimi aşkın zamanıdır sözü ile giriş yapan senarist Aslı Zengin (Romantik Komedi 1-2) şimdi de genç moda tasarımcısı Öykü’yü (Özge Gürel) sunuyor bize. İstanbul’un tipik orta halli bir mahallesi, baş karakterlerin çıkış noktası olmanın ötesinde direnmekte olduğu değişim ile olayların merkezindedir.
Öykü’nün çocukluk aşkı Mete (Dağhan Külegeç) ve onun ortağı Ayaz(Serkan Çayoğlu) arasında yaşadığı aşk ikilemi, yakın arkadaşı Şeyma’nın (Nilperi Şahinkaya) gizli oyunları ile iyice içinden çıkılmaz bir hal alır. Çapkın bekar Ayaz için ise Öykü’nün dünyasına girmesi gönlünü kaptırma riski de taşıyan eğlenceli bir oyun halini almıştır.
Öykü hayallerine ulaşmak için çabalarken mahalle ve insanları değişim rüzgarları ile savrulurlar. 
Kiraz mevsimi değişimin de mevsimidir. "



Kiraz Mevsimi Oyuncuları,
Dizide Öykü Acar - Özge Gürel
Dizide Ayaz Dinçer - Serkan Çayoğlu
Dizide Mete Uyar - Dağhan Külegeç
Dizide Şeyma Çetin - Nilperi Şahinkaya
Dizide Burcu Uyar - Nihal Işıksaçan 
Dizide İlker Korkmaz - Serkan Börekyemez
Dizide Sibel Korkmaz - Fatma Toptaş 
Dizide Emre Yiğit - Aras Aydın 
Dizide Önem - Neslihan Yeldan


Kiraz Mevsimi Fotoğraflar,








İzlemediyseniz tüm bölümlerini buradan izleyebilirsiniz bu akşam 4. bölümüydü çok şey kaçırmadınız yakalayabilirsiniz. :)))

Sevgiler...

5 yorum :

  1. Bu aralar keyifle izlediğim dizilerden birisi benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cuma gününü sabırsızlıkla bekliyorum :)))

      Sil
  2. merhaba ben ters1köşe Bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylere yer verdigim bloğuma Bir süredir yazıyorum. Blogunuzu çok .beğendimbloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. blogunuz hayırlı olsun:) takibe aldım, bana da beklerim

    YanıtlaSil
  4. Güzel paylaşım olmuş:) Yeni keşfettim sizi bundan sonra takipçinizim benım sayfama da beklerım :) http://bukombinsenin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli. :)

Tasarım Bayan B.S.