22 Temmuz 2014 Salı

Elidor Co-Creations Onarıcı ve Yeniden Yapılandırıcı Ekspres Bakım Spreyi Yorumum


Merhaba arkadaşlar,
Aslında ben saç spreyi kullanmazdım hiç ama arkadaşım gliss kullanıyordu saçlarımı ıslakken örmeden önce sıkayım bi demiştim denemek için ve saçlarımı 3 - 4 saat sonra açmama rağmen dalgalarım çok hoş, saçım parlak ve yumuşacık olmuştu.

O yüzden ben de saç spreyi kullanmak istedim.
Duşa girmeden bi markete gideyim dedim ama gliss yoktu :/ benim de gözüm o anlık Elidorun Onarıcı ve Yeniden Yapılandırıcı Bakım Spreyine gitti. :)
Fiyatıda çok uygun olunca denemiş olurum ne kaybederim ki dedim üstelik içimden hem ne kadar kötü çıkabilir ki dedim. :)))

Beklentilerim, yumuşaklık ve parlaklıktı.

Yorumlarıma gelecek olursak,
- Kokusu çok güzel gerçekten ve uçup gitmiyor kokusu. :)
- Kolay taranıyor evet ama ben çok fazla sıkıyorum bir kaç fıs yetmiyor...
- Asıl beklentilerim olan yumuşaklık ve parlaklık maalesef yok.
- Saçlarım ıslakken kullandım, kuruyken de kullandım.
- Kuruyken kullandığımda saçım hemen emdi ıslaklık filan kalmadı ve o zaman çok azıcık bi yumuşaklık oldu.

Ama ne yazık ki beklentilerimi karşılamadı, bi daha alacağımı sanmıyorum...
Şuan da benim için tek kullanım amacı, kokusu. :))
Saçlarımın misler gibi kokmasını sağlıyor o kadar... 

Fiyatı 7-8 Tl gibi bir şeydi.

Kullananların yorumlarını bekliyorum, herkesin saç tipi farklıdır bunu da unutmayalım. ;)
Sevgiler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli. :)

Tasarım Bayan B.S.