7 Temmuz 2014 Pazartesi

Onyüzmilyonoje Blogunun TuruncuKasa ile Yaptığı Çekilişinden Kazandığım Hediyelerim Geldii :)



Bu hediyeleri çok kibar, çok ilgili, sıcak kanlı bloggerın (onyüzmilyonoje) turuncukasa.com ile yaptığı çekilişinden kazandım. :)

Hediyelerim elime daha çabuk ulaştı ama ben daha yeni paylaşma fırsatı buldum.

Hediyelerim;

1. Bioderma Photoderm Max Ultra-Fluide Renksiz Spf 50+ 40 ml
(Akışkan ve hafif yapısı ile yağlı, karma ve hassas ciltlerde kullanabileceğiniz, yüz bölgesinde kullanım için geliştirilmiş, güneş koruyucu bir üründür.
Yüksek koruma faktörü ile cildinizi zararlı güneş ışınlarından korumaya yardım eder, cilde ağırlık yapmaz, kolayca emilerek cilde rahatlık sağlamaya yardım eder.)

2. Avene Eau Thermale Spray 50 ml. Avene Termal Suyu Spreyi
(Gün içerisinde çevresel faktörlerden, makyajdan etkilenen cildinizi temizledikten sonra cilde yatışma sağlamaya yardım için kullanabilirsiniz.
Spor yaparken ve sonrasında, plajda ya da serinlik, ferahlık etkisine ihtiyaç duyduğunuz her an yardımcınız olabilir.)
Gerçekten ferahlık hissi veriyor denedim ve çok beğendim yüzüm rahatladı sıktığım gibi.

Hediyeler için turuncukasa.com'a , ilgisi için onyüzmilyonoje blogunun sahibine çookkk teşekkür ediyorumm...

Sevgiler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli. :)

Tasarım Bayan B.S.